duminică, 2 ianuarie 2011

Bârfa !

        Bârfa este un obicei prostesc de care nu poți scăpa. Dacă întrebi un bărbat îți va spune că femeile bârfesc cel mai mult, dacă întrebi o fată îți va spune că lor nu le place bârfa și că băieții bârfesc.
        Fetelor, în general, le place să stie tot. Se întalnesc câte un grup de fete, fără băieți bineînteles și încep să discute toate subiectele neinteresante. Niciodată nu o să vedeți un grup de fete care ies în oras și discută problemele omenirii. Toate subiectele sunt la fel: modă, cine s-a mai combinat cu cine și baieții. La foarte multe fete am observat că inteligența contează foarte puțin spre deloc când "bârfesc"un băiat. Rar auzi să se spună "Are burtă, dar e foarte inteligent și compensează" , în schimb auzi des "Nu e foarte deștept, dar are pătrățele". Fetele au impresia că băieții "discută" la fel și din această cauză, probabil, li se pare că nu bârfesc.
       La baieți discuțiile despre fete sunt la fel. "Frate am văzut una...pfff........ce fund avea.......da ce suflet mare avea......e cam urată ea la față dar îi punem o masca cu un iepuras". De asemenea puțini baieți apreciază inteligența la o fată. Nu o să auzi prea des "Nu prea are fund , dar e fată desteapta și compensează". Pe de altă parte sunt și băieții care apreciază inteligența "Are fund, are suflet mare , arată excelent la corp , dar păcat că e proastă." În rest băieții discută, in general, despre sport (fotball mai ales) și mașini.
       Cele mai urâte sunt bârfele înflorite. De exemplu te duci până la magazin cu prietena ta, te vede cineva și spune mai departe "I-am văzut pe cei doi când se duceau la magazin și se sărutau pe drum", celălalt continuă și spune altcuiva "I-am vazut pe cei doi când se duceau la magazin și se sărutau și erau pe jumătate dezbrăcați", bineînteles făcându-și datoria de "bârfitor" spune mai departe "I-am vazut pe cei doi cum se îndreptau spre magazin, dar nu au mai ajuns că s-au dus la unul dintre ei acasă" și așa dintr-o bârfă din asta pot ieși mari certuri. Mi s-a întamplat să spun ceva nevinovat și după aceia, din gură în gură, cuvintele mele au fost înflorite până ce au ajuns total schimbate la prietena mea și când o vedeai supărată o întrebai "Ce ai pățit?" și venea și răspunsul "Te faci că nu știi?" și tu chiar nu știai și era o situație foarte penibilă.
       În final eu vă sfătuiesc să nu bârfiți că vă pierdeți timpul, iar dacă nu aveți ceva mai bun de facut măcar nu înfloriți.
     

4 comentarii: