marți, 18 ianuarie 2011

Nopțile nedormite............

     Vi s-a întâmplat într-o noapte pur și simplu să nu aveți somn și să nu faceți nimic, doar să stați și să vă gândiți și să vă uitați pe pereți? Eu pot să zic că am avut chiar zeci de nopți nedormite, când ma culcam la 5-6 dimineața . Pur și simplu stateam toată noaptea și mă gândeam la viața mea: ce greșeli de viață am facut in ziua respectivă, îmi amintesc faze interesante din timpul zilei, fac caracterizari prietenilor noi și mă gândesc mult la gesturile și la acțiunile lor ca să îmi pot da seama ce fel de oameni sunt. Într-un cuvant toata noaptea gandesc, ceea ce probabil este o scuză pe timpul zile, doar n-o să gândesc non-stop.
     Sunt și acele nopți nedormite când te duci în club sau la un party și te distrezi toată noaptea. A doua zi nici nu mai ții minte ce ai făcut, cu cine ai dansat sau ce ai băut.
     Există stereotipul "Nopți pierdute", pe care eu nu prea îl întțeleg. Nicăieri nu scrie că noaptea trebuie să dormi, cei care lucrează în cluburi ar însemna că își pierd aproape toate nopțile. Organismul îți oboseste după un timp și atunci îți vine somnul, nu este neaparat să se întâmple noaptea, dar așa ar fi normal. Daca stai mai multe nopți treaz organismul o sa se adapteze și o să-ți fie somn în timpul zilei, dar dezavantajul este că în timpul zilei, deobicei, nu dormi 9-10 ore ca și noaptea. Aceste ore, în timp, se acumulează și ajungeți la un momentdat când corpul cedează. Atunci, cu prima ocazie, veți dormi foarte, foarte mult.
     Uneori îți dorești să poți dormi noaptea, deși nu poți. Te chinui, te învarti prin pat, încerci să nu te gandești la nimic și degeaba.

     În final vă sfătuiesc să vă folosiți nopțile cum credeți că vă este cel mai folositor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu