joi, 20 ianuarie 2011

Nevoia de eliberare....

     Vi s-a întâmplat la scoală sau la servici să se adune o gramadă de probleme? De exemplu la scoală, să dai teste în continu, să te asculte, să te mai cerți si cu câte un profesor. În momentul acela spui "Îmi bag picioarele în ea scoală,  m-am săturat".
     Același sentiment il am când se adună prea multi proști, spun "M-am saturat de atâția proști". Unii probabil ar crede că mă consider foarte destept, este foarte gresit. Cel puțin mie îmi place să cred că nu sunt chiar ultimul prost care a ramas în România, măcar penultimul și viața de zi cu zi îmi dovedește că se poate și mai rau. Chiar m-am săturat, sunt foarte mulți proști care cred că sunt interesanți și deștepți și vin cu texte de acasă. Prima problemă din țara asta sunt proștii, dacă nu ar mai fi așa mulți proști poate că România s-ar schimba.
     Când ești în starea asta de revoltare te apuci să înjuri, să spui că nu te interesează nimic și, din greseala, s-ar putea să superi pe cineva. Pentru unii oameni înjuraturile nu contează prea mult adică l-ai înjurat de mama, de toate neamurile si după sunteți prieteni, dar sunt și oamenii care se supara daca le zici ceva sau dacă vorbești cu un ton ridicat. Acești oameni sunt irascibili, s-au săturat cam de multe din viața aceasta.
     Este rău când ajungi să spui "Îmi bag picioarele în ea viață!"Atunci ori ești nervos și ai zis doar la nervi ori ești nervos și ai niste probleme mari.
     În final nu pot să vă zic decât să vă eliberați de câte ori simțiți nevoia.
    



P.S Dacă vă ajută cu ceva, vă recomand Paraziții pentru a vă calma și a vă binedispune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu