marți, 21 decembrie 2010

Religia !

          Religia în mare parte este foarte greu de înteles. Eu știu doar că am avut momente când practic am avut "noroc" , de exemplu când eram mai mic am fost prins cu un picior între două mașini și m-am ales doar cu o vânătaie, când am trecut strada eu cu o colegă ,eu m-am oprit la mijlocul străzii că mi-a sunat telefonul, iar colega a continuat și a lovit-o mașina și exemplele pot continua.
          Acum eu nu sunt deacord cu cei care se roagă "dă-mi Doamne mașina cea mai mare și femeia cea mai tare". Respect oamenii credincioși care se duc la biserică , dar care știu pentru ce se duc. Sunt foarte mulți oameni care nu știu ce se sărbătoreste dar se duc la biserică că așa este tradiția.
         Eu sunt de religie creștin catolic și merg foarte rar la biserică, deoarece nu am răbdare. Știu că există Dumnezeu sau cineva care are grijă și își amintește ,din când în când, de noi.
         Acum vă invit să vizionați un filmuleț cu niste credincioși adevărați, care nu știu ce se sărbătorește de Crăciun, dar merg la biserică !

Un comentariu: