vineri, 24 decembrie 2010

Moș Crăciun și......prietenii sai !

      A venit Crăciunul, vai ce frumos, incredibil, dar eu tot nu am intrat în spiritul sărbătorilor. Anul trecut intrasem în spiritul Crăciunului de la 1 decembrie. Mergeam cu ghirlande la gât prin scoală, baloane , anul acesta în schimb am impresia că este o zi normală.
     Stiți stereotipul "De Crăciun fi mai bun", de ce? Răspunsul vine din partea creștinilor "Pentru că s-a născut Iisus"
     În zilele noastre nu s-a mai păstrat aproape nimic din vechea tradiție. Acum toată lumea are brad artificial, sunt unii care ascultă Fernando în loc de colinde. Probabil eu și cu înca o prietenă suntem singurii care mai avem brad natural. Toată lumea cumpără brad artificial și eventual mai pun o creangă în mijlocul casei ca să miroase a brad. Bineînțeles că dacă nu era mama înnebunită după mirosul de brad aveam și eu de mult brad artificial.

           În final vă urez SĂRBĂTORI FERICITE și să vină Moșul la voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu