miercuri, 8 decembrie 2010

Mi-am revenit !

Odata cu venirea iernii am racit , dar mi-a trecut . In primul rand vreau sa le multumesc parintilor pentru ca mi-ai dat bani de pastile . In al doilea rand vreau sa le multumesc celor de la Gaz Est deoarece nu au oprit gazul si in casa a fost cald si bine . As vrea sa-i multumesc si lui Dumnezeu pentru ca s-a gandit la mine si a mentinut temperaturile ridicate . Acum cred ca a aflat de vindecarea mea  si va readuce temperaturile si ninsorile specifice iernii . Sa-nceapa iarna ! ( Bah )

5 comentarii:

  1. Da,acum ar trebui sa fie moment de bucurie internationala ca si-a revenit Bah. Dintr-o simpla raceala a multumit la o gramada de-a lume. Bine ca si-a revenit totusi.(Angel)

    RăspundețiȘtergere
  2. slava domunui ca ti-ai revenit:))

    RăspundețiȘtergere
  3. da,saraca fata nu putea sa doarma noaptea daca nu-ti reveneai tu(Angel)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo Bah imi plac postarile tale :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Bah', spiritual te-am mai vazut da' nici chiar asa.
    Ii bine totusi :))
    PS:Hai cu iarna si cu vinu fiert !Pazea Gura Bustii, venim !

    RăspundețiȘtergere