joi, 23 decembrie 2010

Mahalagioaice și înjurături !

MAHALAGIOÁICĂ- femeie cu apucături vulgare, care bârfește și se cearta.
           
           Probabil ați întâlnit acest specimen de fete/femei. Mie îmi dau o stare de dispreț. Mi se pare foarte urât ca o fată să vorbească cu "fă mâncați-as", adică în fine băieții au reputația asta de bădărani și lumea este obișnuită ca ei să vorbescă vulgar, dar când auzi o fată că vorbește vulgar și cu accent țigănesc este ca și cum ți-ar cânta cineva cântece de leagăn în rusă.
           Rău este că nu doar cele care au crescut în mahala vorbesc așa. În zilele noastre multe fete, din cauza anturajului și din lipsa de educație, vorbesc în ultimul hal.
           Unii bărbați folosesc înjurăturile drept semne de punctuație. Cu toții aveți un prieten care înjură foarte mult, dar asta e , este prietenul vostru și de obicei este amuzant.
           Bărbații când înjură fac o pauză în gândire. Am auzit un tip care vorbea la telefon "Păi cum dacă m-a înjurat de mamă, să moară familia mea!" .
          Cele mai dese înjurături sunt despre mame și cel mai repede se ivesc certuri tot de la mame, stiți vorba "Toate până la mama". Într-o înjurătură, cel mai greu atârnă mama, că pe respectivul poți să-l înjuri, dar dacă te-ai luat de maică-sa ia foc, chiar dacă l-ai înjurat timp de 20 de minute de celelalte rude.

           Sfatul meu, fetelor, ar fi să nu ajungeți să vă comportați ca o mahalagioaică deoarece se duce tot aspectul feminin. Degeaba arăți bine dacă atunci când ai deschis gura........
 
P.S Uneori mahalagioaicele sunt o sursă de amuzament, dacă ai cu cine să râzi de ele.

2 comentarii: